Informácie pre rodinných príslušníkov, zákonných zástupcov a záujemcov o resocializačný program
Zoznam vecí na prijatie:
- občiansky preukaz,
- preukaz poistenca,
- odporúčania lekára so špecializáciou v odbore psychiatria,
- odporúčania orgánu sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately Úradu práce sociálnych vecí a rodiny podľa miesta trvalého bydliska žiadateľa
- prepúšťacia správa zo zdravotníckeho zariadenia, kde bol klient hospitalizovaný, napr. psychiatrické oddelenie, CPLDZ,
- lieky, ktoré klient užíva okrem psychofarmák – napr. lieky na alergiu, vysoký krvný tlak a podobne,
- hygienické potreby, pracie prostriedky
- oblečenie – domáce aj na pracovnú terapiu
Klient si bude dokupovať základné hygienické potreby, vlastnú kávu alebo čaje, prípadne sladkosti a iné z vreckového, ktoré mu vznikne z tvorby úspor alebo mu ho nechá rodina pri príjme. Strava je podávaná 3x denne.
Kontakt s klientom
Klienti sú po prijatí do zariadenia v adaptačnej fáze. V tejto fáze majú na jeden kalendárny mesiac prerušený kontakt s okolím. Rodinní príslušníci sa však môžu o adaptovaní klienta do komunity informovať u personálu zariadenia telefonicky, vždy každú sobotu a nedeľu po 16 hodine na telefónnom čísle 0948 041 532.
V prípade, že má klient maloleté dieťa je doba prerušenia kontaktov s rodinou riešená individuálne v prospech maloletých detí a udržania kontaktu klienta s týmito deťmi.
Ak sú klienti vo fáze, ktorá umožňuje opúšťať zariadenie, môžu sa zúčastňovať priepustiek domov a takisto môžu prijímať návštevy v zariadení.