Informácie pre rodinných príslušníkov, zákonných zástupcov a záujemcov o resocializačný program

Zoznam vecí na prijatie:

  • občiansky preukaz,
  • preukaz poistenca,
  • odporúčania lekára so špecializáciou v odbore psychiatria,
  • odporúčania orgánu sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately Úradu práce sociálnych vecí a rodiny podľa miesta trvalého bydliska žiadateľa
  • prepúšťacia správa zo zdravotníckeho zariadenia, kde bol klient hospitalizovaný, napr. psychiatrické oddelenie, CPLDZ,
  • lieky, ktoré klient užíva okrem psychofarmák – napr. lieky na alergiu, vysoký krvný tlak a podobne,
  • hygienické potreby, pracie prostriedky
  • oblečenie – domáce aj na pracovnú terapiu

Klient si bude dokupovať základné hygienické potreby, vlastnú kávu alebo čaje, prípadne sladkosti a iné z vreckového, ktoré mu vznikne z tvorby úspor alebo mu ho nechá rodina pri príjme. Strava je podávaná 3x denne.

Kontakt s klientom

Klienti sú po prijatí do zariadenia v adaptačnej fáze. V tejto fáze majú na jeden kalendárny mesiac prerušený kontakt s okolím. Rodinní príslušníci sa však môžu o adaptovaní klienta do komunity informovať u personálu zariadenia telefonicky, vždy každú sobotu a nedeľu po 16 hodine na telefónnom čísle 0948 041 532.

V prípade, že má klient maloleté dieťa je doba prerušenia kontaktov s rodinou riešená individuálne v prospech maloletých detí a udržania kontaktu klienta s týmito deťmi.

Ak sú klienti vo fáze, ktorá umožňuje opúšťať zariadenie, môžu sa zúčastňovať priepustiek domov a takisto môžu prijímať návštevy v zariadení.